Új jelszó kérése

Testsúlycsökkentés egészségesen 

 

Az elhízás maga is egy betegség, ami más súlyos betegségek okozója lehet: magas vérnyomás, cukorbetegség, érelmeszesedés, infarktus.

Az elhízás leggyakoribb oka, hogy több energiát fogyasztunk el, mint amennyire a szervezetnek szüksége van. A kezelés alapja, hogy csökkentsük a napi energiafogyasztást és fokozzuk  az energiafelhasználást mozgással.

 

Az egészséges fogyókúra:

Semmiképpen sem higgyen a divatos fogyókúrákban, ugyanis hosszú távon még több kilók felszedéséhez vezetnek.

Tilos koplalni.

A fogyókúra nem más, mint elsajátítani és betartani, sőt életformává tenni az egészséges táplálkozás alapelveit. Ez nem más, mint cukormentes, zsírszegény és élelmi rostban dús táplálkozás, melyből nem hiányozhat a három alapvető tápanyag: a szénhidrát, a fehérje és a zsír. Bármelyik hiányzik táplálkozásunkból, sajnos súlyos hiánybetegségeket okozhat.

Minden ételféleség fogyasztható, de értékesebb alapanyagokra érdemes cserélni, pl. fehér kenyér helyett egyen korpás kenyeret, rozskenyeret vagy teljes kiörlésű pékárukat.

Az étkezések száma napi öt legyen, felosztva kisebb adagokra. Így két étkezés között nem telik el annyi idő, hogy nagyon megéhezzen.

A reggeli biztosítja az energiát egész délelőttre.

Tűzzön ki a fogyókúra alatt reális célokat, mint pl. heti fél-1 kg fogyás, a gyors fogyás nem egészséges!

A mozgás is elengedhetetlen a fogyás szempontjából. Tegye a mozgást a mindennapjai részévé. Heti 2 alkalom nem elegendő, a heti 3 mozgás már rendszeresnek mondható.

 

Gabonaipari termékek:

A kenyerek  

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.